ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ

شهیدان شاهدان روزگار

شهیدان شاهدان روزگار

پروانه های جاوید شمع ولایت . آنهایی که نور حقیقت از جبین شان نمایان است. شاهدان دلباخته تاریخ . آنهایی که با بودن و زندگی شان به ما درس ایثار دادند؛ با جهادشان درس مقاومت و با رفتن شان درس عشق به ما آموختند. الگو هستند؛ الگوهایی که انتخاب می شوند برای اینکه چراغ هدایت دیگران باشند.
کسانی که در راه اسلام و برای رسیدن به معشوق و دفاع از میهن اسلامی خویش از هستی خود گذشته و به جبهه رفتند. الگوهای یک جامعه اسلامی . آنان که دنیا را عشق گاه خود با معبود قرار دادند و به عشق بازی گذراندند تا سوختند وبه اصل خویش بازگشتند.
کسانی که اسلام را به خون خود آبیاری کرده و حماسه عاشورا را در کربلای ایران تکرارکردند. ذخایر عالم بقا و فاتح ملک ابد. بندگان شایسته و مخلص پروردگار که پی به عظمت و بزرگی آن دنیای ابدی برده اند؛ دست از این دنیای فانی می شویند و به دنبال حیات اصلی می روند؛ به دنبال سرچشمه آب می روند. بندگانی که فقط برای رضای حق قدم می بردارند و برای هر عملی که قصد انجامش را دارند او را در نظر داشته و فقط برای رضای این دنیای فانی و مادی قایل نیستند. آنان چیزی را می بینند و به طرفش حرکت می کنند که ما با این چشم دنیایی عاجز از دیدن آن هستیم . آنان لیاقت بزرگ را پیدا می کنند که در راه خدا ، برای خدا و به خاطر خدا با پیکری خونین به دیدارش بشتابند و جان خود را فدای حفظ اسلام و قرآن کنند.
پیامبران کوچک الهی . حاضر، ناظر و شاهد در هر عصری ، قرنی و زمانی . گلواژه خون رنگ درخشان انقلاب ماست که در هر سطر و صفحه ای چندین بار تکرار می شود. نماینده عالم غیب در عالم خاک. کبوتر خونینی بالی که از خانه کوچک فاطمه زهرا(س) به پرواز درآمده و در طول تاریخ در همه عصرها و برای همه نسلها خط سرخی را که همان خط محمد (ص) و آل محمد (ص) است ترسیم نموده.
کسی که نسبت به زمان خود آگاه و مسئول است. هر عملی که می کند که از روی کمال آگاهی است. شهید بر نفس سرکش، هوا و هوسهای پوچ خود غالب است. شجاعت و سخاوت دارد و شفاعت می کند. کسی که بعد از مرگ نیز زنده و در صحنه از دید بقیه مردم پنهان است. عاشقی روحانی که به معبودش می پیوندد. زنده ، آگاه، پاک و مطهر است.
گواه کسی که هرگز خود را تنها و بی پناه و سرگردان یا پوچ و بی ارزش نمی یابد ، بلکه به عکس خود را ذره ای بی انتها و وابسته به ابدیتی بی پایان و جاودانه به عظمتی با شکوه و کمالی بی غایت و بی نهایت دوست داشتنی می یابد و هرگز به نابودی مطلق کشیده نمی شود؛ حتی مرگ او در حقیقت آغاز دوره جدیدی از حیات است.
گزینشگری که شهادت را بر مبنای نیاز زمان خویش آگاهانه بر می گزیند تا با عملش ارزش اسلام را بفهماند و از گذرگاه شهادت می گذرد تا به وصال معشوق برسد. شمع تاریخ، شمعی که می سوزد وبا پرتو خود به ظلمت عفریتیان و دیوصفتان خاتمه می دهد. قلب تاریخ است که در شریان تاریخ می دمد و خون را به جریان وا می دارد. الگوی بنده و عبد بودن برای سایر مردم.
چراغ راهنمای بشر. حاضری که آب حیات را برای اجتماع بشری ارمغان می آورد و روح می بخشد. شمعی که می سوزد و روشنایی می بخشد تا راه را برای دیگران روشن سازد. موجودی که تولد دارد، اما مرگ ندارد. انسان آگاهی که با آزادی و عشق و آخر با سلاح خون به نبرد با ظلم بر می خیزد و گستاخانه چون شیرژیان به لشکر کفر می تازد و آنگاه در فوران خون خویش غوطه ور می گردد.
اسوه مظلومیت انقلاب اسلامی ؛ سمبل مقاومت اسلام آزاد در برابر کفر و نفاق ؛ و مظهر قهر خدا با دشمنان بشریت است. آیت آشکار کردگاردر بتخانه دنیا و مصدر فروزش نور حق در ظلمات عمیق وجود بت پرستان است. تندیس پیروزی . پروانه ای از جنس آتش، ذبیح عشق. علمدار کاروان نجات.روح تازه حیات . نبض آفرینش. شفیع بهشت. الگوی انسانیت و مظهر فضلیت و والاییها.

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۳/۱۵

نظرات (۲)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ممنونم از شما

التماس دعا


۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ممنونم از شما

التماس دعا