ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

قطعه نجومی بگیران


نجومی بگیران هم یک روزی گورخواب می شوند !انشاء الله بزودی

چندی پیش عد ه ای مخالفت کرده بودند که در بهشت زهراهای کشور قطعه ای هم با نام ایثارگران در نظر بگیرند تا جانبازانی که بر اثر جراحات وارده شهید میشوند  در این قطعه ها خاکسپاری شوند. باشه ایثارگران اجرشون پیش خداست ونیازی به قطعه ایثارگران ندارند پس خواهش دیگر داریم وآن اینکه قطعه ای برای نجومی بگیران در نظر بگیرید قطعا" چون زور دارند چون نفوذ دارند ؛ چون همه چیز در اختیار خودشان هست پس بی شک میتوانند این برنامه را اجرا کنند .

دولت باید قسمت ویژه ای در گورستان ها احداث کند که ابعاد قبرهای آن از دیگر قبرها بزرگتر باشد چراکه بعضی از مدیران دولتی به قدری از سفره انقلاب سهم خود را برداشته اند و خورده اند که فربه شده اند و در قبرهای عادی جای نمی‌شوند و چه زیبا می‌شود که سردر این قسمت ویژه بنویسند: «قطعه نجومی بگیران»!

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۱۹