ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

نشست هم اندیشی نحوه اجرای ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و آیین نامه مرتبط با آن با حضور معاونین و جمعی از مدیران کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی نحوه اجرای ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و آیین نامه اجرای مرتبط با آن روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی، سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس، محمود پاکدل مشاور و دستیار ویژه ریاست بنیاد و جمعی از مدیران کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان رسول زاده برگزار شد.
در این نشست مسئولان بنیاد در زمینه جزئیات مواد ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه های آن توضیحاتی را ارائه داده و به تبادل نظر با مدیران کل استان ها پرداختند.
بر اساس ماده ۲۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بنیاد حسب مورد به همسر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان که بنا به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد دارای عائله تحت تکفل قانونی محجور و معلول (ذهنی، جسمی، حرکتی) باشند، علاوه بر پرداختی‌های موضوع این قانون، در صورتی که نسبت به نگهداری فرد یا افراد یادشده در میان خانواده اقدام نمایند، حداقل به میزان یارانه موضوع قانون جامع حمایت از حقوق معلولان پرداخت می‌کند.
همچنین طبق ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دولت موظف است به منظور حمایت از سلامت جانبازان پنجاه درصد (۵۰درصد) و بالاتر و جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و براساس شدت و نوع ضایعات ناشی از مجروحیت و میزان ساعت کاری که از جانبازان مراقبت می‌شود، نسبت به برقراری و پرداخت حق پرستاری و حق همیاری بر مبنای حداقل دستمزد ماهانه کارگران اقدام و اعتبار مورد نیاز را در لوایح بودجه سنواتی منظور نماید.» که پس از مدتی با اصلاحات مجلس شورای اسلامی در این بند، بعد از عبارت «جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی» عبارت «جانبازان دارای محدویت جسمی، حرکتی» اضافه شد و ضمنا والدین، همسران و فرزندان شهدا که دارای بیماری‌های خاص، صعب‌العلاج یا محدودیت جسمی حرکتی هستند پس از تأیید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران مشمول این ماده می‌شوند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۲۵