ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

تسهیلات رزمندگان وفرزندان ایشان

تسهیلات رزمندگان و فرزندان ایشان

🔶 رزمندگان در برنامه ششم توسعه کشور از امتیازات قانون جامع خدمات ایثارگران بهره مند می شوند.

 🔸با اجرای این قانون، رزمندگان واجد شرایط نیز از برخی امتیازات خدمات جامع ایثارگران بهره ‌مند خواهند شد.

🔸 در این سند رزمندگانی که 6 ماه و بیشتر سابقه حضور در جبهه داشته باشند و جانبازانی که از 25درصد به پایین هستند و زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار ندارند، مشمول دریافت خدمات و مزایای این طرح خواهند بود.

🔸 نداشتن متولی خاص از مهمترین مشکلات این قشر بعد از جنگ تحمیلی تاکنون بوده است.
 هم اینک 3 میلیون رزمنده در کشور وجود دارد که تاکنون از قوانینی که برایشان وضع شده به دلیل نداشتن متولی خاص بی بهره بوده اند.

🔸در این برنامه رزمندگان با سابقه بالای 24 ماه خدمت از پرداخت مالیات معاف می شوند، همچنین سهمیه دانشگاه برای خانواده رزمندگان و تخفیف شهریه برای فرزندان آنان از دیگر مزایای استفاده از این قانون است.

🔸اجرای همترازی و مقطع تحصیلی و همچنین پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تسهیلات مسکن از جمله امتیازاتی ست که رزمندگان از آن بهره مند می شوند.

🔸در برنامه ششم توسعه سالانه 50 هزار رزمنده تسهیلات مسکن 700 میلیون ریالی با نرخ سود چهار درصد دریافت می کنند.
 در قانون برنامه ششم توسعه، رزمندگانی که از یگان مربوط تاییدیه درصد جانبازی بگیرند، بنیاد شهید موظف است که 5 درصد جانبازی به آنان بدهد.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۰۱