ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

شعارهای غارت شده انقلاب را از برخی مسئولان بازپس میگیریم🌈🌈

🌱🌱🌱عدالت پایه و اساس جامعه است، عدالت زیر ساخت است و باقی مسائل روبنا.
جامعه ای که می خواهد اسلامی باشد، بدون عدالت بر هواست.

 🌈هیچ شعاری هر چقدر هم که انسانی و اسلامی باشد در جامعه ای که وجوه مختلف عدالت در آن جایی ندارد و مستضعفین هر روز در آن پایمال می شوند و فاصله فقیر و غنی هر روز بیشتر میشود، همه گیر نخواهد شد.

🌈عجیب نیست که جمهوری اسلامی پرچمدار انسانی ترین شعارها بوده است، از امریکا ستیزی ودفاع از مستضعفین جهان تا آرمان آزادی قدس و به چالش کشیدن رژیم کودک کش اسرائیل، اما اکنون مسلمانان سایر کشورها بدون هیچ تعارفی این شعارها را از آن خود کرده اند.

🌈کافی است، واکنش مردم کشورهایی چون ترکیه مالزی و اندونزی و حتی مسلمانان اروپا را به مسئله فلسطین بنگرید، آنها همواره پیشتاز در کمکهای انسانی از قبیل فرستادن کشتی کمکهای مردمی به  جنگ زدگان زده غزه و حتی تظاهرات و کمپین های مردمی بوده اند.

اینکه این ارمانها از سطح مطالبات عموم مردم فاصله گرفته و به بیانیه های بی خاصیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقلیل یافته است، همه ریشه در این داردکه مردم این ارمانها را از خود نمی دانند، گویا مسوولان این مضامین برخاسته از مردم را مصادره کرده و شعارها را بر ضد خود تبدیل کرده اند، مردم این آرمان ها را قبول دارند اما نمیخواهند با الیگارشی ثروتمند ریاکار،  که این شعارها را برای منافع دیگری در دست گرفته اند همصدا شوند، وگرنه کیست که نداند "مرگ بر آمریکا" همان ندای درون مستضعفین جهان است و چه حقانیتی والاتر از دشمنی با این ابر شیطان جهانی.

🌈فاصله مردم با مسئولین زیاد شده است، مسئولین اگر دست از سر شعارهای انقلاب بردارند، مردم انها را دردست خواهند گرفت.

🌈مسئولی که پسرش بورسیه فلان دانشگاه اروپایی  ویا آمریکائی است و در شمال شهر تهران خانه دارد، حق ندارد در صف اول راهپیمایی ها باشد.

🌈جمهوری اسلامی و آرمان های رفیعش را باید از دست مسئولانش پس گرفت، آنها این شعارها را غارت کرده اند،نابود کرده اند، انقلاب را به صاحبان اصلی اش باید برگرداند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۲۵