ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ

انقلابی های امریکائی

انقلابی های آمریکایی

🌱ماههای آخر حیاتش، حضرت امام فرمود کسانی که به نام اسلام_آمریکایی معرفیشان کردم اینها بعد از انقلاب قطعا به مناصب دولتی نزدیک میشوند. معنی این حرف امام این بود که مسلک اسلام_آمریکایی، هویت و حقیقتی دارد که ممکن است در میان مسوولین و انقلابی ها پیدا شود. و بعد از این، پدیده ای داشته باشیم به نام انقلابی_های_آمریکایی. امروز رهبر انقلاب از این عنوان به تعبیر جدیدی یاد کرد و آن انقلابی_نماها بود.

🌱انقلابی_نماها همان شعارها و ظاهر انقلابی را دارند. یعنی شعارهایشان دقیقا انقلابی است. دم از مردم میزنند و مردم مردمشان گوش فلک را کر میکند. دم از مبارزه میزنند . دم از رهبر و نظام میزنند. دم از آزادی و استقلال میزنند. پس چطور این پدیده را بشناسیم؟

🌱پاسخ خیلی ساده است؛ بیرق و علم جبهه حق و علم جبهه باطل را بشناسیم. علم_اسلام به تعبیر امام، رهبری است. حرکت جبهه حق را و راهبردهایش را باید شناخت. طرح راهبردی دشمن را هم باید دانست. بعد ببینیم کدام انقلابی با همان شعارهای مقدس پازل دشمن را تکمیل میکند و حرکت دوست را خراب.

🌱دوران ساختن دولت_اسلامی است. اگر مردم انقلابی به نظام اعتماد کنند خروجی اش تغییر دولتها به نفع شعارهای انقلابیشان است. اما اگر اعتماد مردم به نظام خراب شود خروجی اش باز هم سکون است و درجا زدن.

🌱خباثتهای درونی جریانها وقتی تبدیل میشود به تقابل با جبهه حق و کمک به دشمن خطرناک میشود. آنانکه برای تطهیر خود، قوه_عدلیه را متهم به ظلم کردند، مردم را به نظام بی_اعتماد کردند. همان طرح آمریکا. و این یعنی تقابل راهبردی با جبهه حق. و این یعنی به مرور انقلابی_آمریکایی شدن.

🌱اگر داعش، علم انقلاب و جنگ و مبارزه با آمریکا را بلند کرد ولی پازل صهیونیست و آمریکا را در عمل پر کرد، "مرگ بر آمریکا"یش هم آمریکایی است. اگر کسی دم از انقلاب و خمینی و مردم بزند و پازل دشمن را تکمیل کند مردمگراییش هم آمریکایی است. خمینی اش هم آمریکایی است. همان خمینی_که رهبری میگفت؛ مراقب باشید امام بدون مسیرش امام بی هویت است.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۰۹