ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ق.ظ

پرداخت هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف

پرداخت هزینه تحصیل در مقاطع مختلف (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه) به تفکیک ایثارگری به چه صورت است؟

الف - بر اساس ماده 66 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و آیین نامه اجرایی آنکه مصوب هیئت محترم وزیران است، شهریه تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های شهریه پرداز به‌صورت 100% پرداخت می‌شود. لذا برابر ماده 5 از آئین نامه دولت شهریه پرداختی به ایثارگران شاغل به تحصیل در واحدهای پردیس خودگردان و بین‌الملل دانشگاه‌های داخل کشور معادل شهریه همان رشته در دانشگاه آزاد اسلامی داخل کشور محاسبه و پرداخت می‌گردد. بر اساس ماده 67 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و آیین نامه اجرایی آن به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های روزانه دولتی کمک هزینه تحصیلی تشویق دانشجوئی (برابر شرایط و ضوابط مندرج در دستورالعمل جاری این اداره کل) پرداخت می‌گردد. افراد واجد شرایط قوانین فوق شامل 1- همسر و فرزندان شهدا 2- جانبازان 25% و بالاتر و فرزندان و همسران آنان 3- آزادگان و همسران و فرزندان آنان می‌باشند. ب- پرداخت کمک سرانه و کمک شهریه تحصیلی در مقاطع مختلف (ابتدایی و متوسطه 1 و 2) و در مدارس شاهد و طرح پراکنده متفاوت بوده و همه ساله بر مبنای بودجه تخصیصی در شیوه نامه مصوب، انجام می‌شود.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۲۵