ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

بیمه پایه ومکمل ایثارگران

1..  بیمه پایه و مکمل به چه گروهی از ایثارگران تعلق می‌گیرد؟
کلیه جانبازان تعیین درصد شده به همراه افراد تحت تکفل آنان، آزادگان به همراه افراد تحت تکفل آنان و همچنین خانواده شهدا (پدر، مادر، همسر و فرزند شهید) که از هیچ سازمان و ارگانی دفترچه بیمه ندارند می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید محل پرونده درخواست دفترچه بیمه نمایند. تمامی جانبازان شاغل، غیر شاغل و بازنشسته و همچنین خانواده شهدا (پدر، مادر، همسر و فرزند شهید) به استثناء ایثارگرانی که شاغل؛ بازنشسته و یا حقوق بگیر ارتش و سپاه می‌باشند، می‌توانند جهت دریافت بیمه تکمیلی به بنیاد شهید محل پرونده خود مراجعه نمایند. جانبازان 70 درصد و همچنین والدین شهدا مستثنی می‌باشند.

2..  کدام دسته از داروها نیاز به تأیید بنیاد دارد و نحوه تأیید و تحویل آن چیست؟
کلیه داروهای موجود در فهرست رسمی از طریق بیمه تکمیلی قابل پرداخت بوده و نیازی به تائید ندارد. داروهایی که تولید داخل دارند و ایثارگر درخواست نوع وارداتی را دارد نیاز به تائید است (بجز موارد پیوند اعضاء – شیمی درمانی و بستری که تائید نیاز ندارد) تائید دسته‌ای از این دارو توسط اداره کل استان محل پرونده ایثارگر صورت پذیرفته که لیست آنها به استان‌ها اعلام شده است. موارد نادری که خارج از لیست رسمی دارویی کشور بوده یا خارج از لیست اعلام شده به استان با ارائه مدارک مستند درمانی و گاهی ویزیت بیمار توسط متخصصین معتمد توسط ستاد مرکز تائید می‌گردد.