ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ب.ظ

شرایط معافیت از خدمت سربازی

شرایط معافیت از خدمت سربازی ایثارگرانی که درخواست معافیت دارند


🔹 بر اساس ماده 45 قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولان  می توانند با ارائه سابقه مشخصی از آزادگی، ایثارگری و جانبازی والدین از خدمت سربازی به صورت قطعی معاف شوند.

🔸 مصوبه کسر خدمت ایثارگری در 5 سال و از سال 96 تا 1400 و هر سال کسر خدمت و معافیت 20 هزار نفر، اجرا می شود و افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، از خدمت سربازی معاف می شوند.

🔸 به گفته سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح معافیت ایثارگری تنها شامل کسانی می شود که 28 یا 299 ماه به بالا سابقه ایثارگری دارند و همه مشمولانی که تاریخ اعزامشان فرا رسیده باید به خدمت اعزام شوند و حتی افرادی که سابقه ایثارگری والدینشان حدود 30 ماه است، در صورت غیبت نمی توانند از مزایا بهره مند شوند.

🔸 مشمولانی که والدینشان 30 ماه سابقه ایثارگری داشته  باشند از سربازی قطعا معاف هستند، اما آن دسته از ایثارگرانی که جانباز هستند می‌توانند با ارائه 25 ماه سابقه ایثارگری یک فرزند ذکور خود را از خدمت معاف کنند.

🔸 لازم به ذکر است؛ این افراد می توانند به ازای هر 30 یا 25 ماه یکی از فرزندان خود را از خدمت وظیفه معاف کنند.

🔸 آزادگان نیز با ارائه سابقه 24 ماه می توانند یک فرزند خود را معاف کنند.

🔸 اولویت بهره‌مندی از این امتیاز معافیت ایثارگری به ترتیب با سربازان در حال خدمت، مشمولان دارای برگه اعزام، مشمولانی که در مهلت قانونی معرفی شده‌اند و همچنین مشمولان دارای معافیت تحصیلی خواهد بود.

🔸 افراد واجد شرایط می‌توانند برای اخذ گواهی جبهه به سازمان نیروهای مسلح مربوط (ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) مراجعه کنند و سازمان‌های نیروهای مسلح برابر روش جاری که در مورد رزمندگان دارای 30 ماه جبهه یا فرزندان ایثارگران متولد 1372 به قبل عمل می کردند، نسبت به بررسی و صدور گواهی اقدام خواهند کرد

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۱۹