ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

تعیین اولویت های ۴ گانه سهمیه_جانبازان زیر ۲۵ درصد

🔵 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از آماده سازی طرح یک فوریتی سهمیه کنکور جانبازان زیر ۲۵ درصد در قالب یک بسته فرهنگی در کنکور امسال خبر داد.
حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اعضای کمیته علمی ایثارگران در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در زمینه  سهمیه های ایثارگران اظهار داشت: در ارتباط  با بحث ماده 89 قانون برنامه ششم توسعه کشور و ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در خصوص تحصیلات ایثارگران، فرزندان و همسران آنها چند نظریه وجود دارد.
وی گفت: بر اساس نظریه نهایی که مقرر شد تا قبل از کنکور سال 97 مورد بررسی قرار بگیرد آزادگان،  فرزندان شاهد، جانبازان 50 درصد به بالا، جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان  دارای اولویت استفاده از سهمیه 30 درصد در کنکور هستند.
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جانبازان 49 تا 25 درصد (همسران و فرزندان) در اولویت بعدی قرار دارند.
نماینده ایثارگر ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در اولویت سوم جانبازان زیر 25 درصد قرار دارند.
حجت الاسلام نوروزی در خصوص چهارمین اولویت متذکر شد: فرزندان و همسران رزمندگان دارای 6 ماه سابقه حضور در جبهه در اولویت چهارم قرار گرفته اند.
به گفته رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی کل سهمیه 30 درصدی اختصاص یافته به ایثارگران در کنکور سال 97 در یک بسته فرهنگی قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس دهم تاکید کرد: نقطه مشترک همه این سهمیه ها در این است که برای  فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد، جانبازان  زیر 25 درصد و رزمنذگان  دارای 6 ماه سابقه حضور در جبهه  یکسان محاسبه  و اعمال خواهد شد

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۲/۰۷