ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

تشریح وضعیت ایثارگران مشمول سهمیه 25 درصد جهت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌ها
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ایثارگران مشمول سهمیه حداقل 25 درصد برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور توضیحاتی را ارائه داد.

 
به گزارش «ایثار»، حجت‌الله امانی با اشاره به برگزاری پنجمین آزمون ادواری دستگاه‌های اجرایی در تیرماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 27 هزار و 600 نفر از ایثارگران متقاضی استخدام در دستگاه‌های مورد نظر برای این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: اطلاعات ایثارگران ثبت‌نام کننده که از سازمان سنجش آموزش کشور اخذ شده جهت تائید نهایی از نظر مشمول شدن در سهمیه حداقل 25 درصد ویژه ایثارگران به ادارات کل استانی بنیاد ارسال شده است. لذا ضروری است تمام ایثارگران ثبت‌نام کننده در آزمون یادشده که تاکنون وضعیت جویای کار بودن خود را در سامانه سجایای بنیاد ثبت نکرده‌اند در فرصت اندک باقیمانده نسبت به ثبت آن اقدام کنند.
امانی در انتها گفت: همچنین تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که آخرین مدرک دانشگاهی خود را جهت خارج شدن از وضعیت «دانشجو» ارائه نداده‌اند نیز باید سریعاً نسبت به ارائه مدرک خود به بنیاد منطقه یا شهرستان و ثبت وضعیت جویای شغل بودن خود اقدام کنند

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۳/۱۴

نظرات (۲)

۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۸:۴۳ https://create.piktochart.com/output/31532881-kim-kardashian-hollywood-hack-cheat-free-stars-guide
Hi there it's me, I am also visiting this site regularly, this
site is in fact pleasant and the users are in fact sharing good thoughts.
Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow
you if that would be ok. I'm absolutely enjhoying your blokg and look forward to new posts.