ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

بر اساس دستورالعمل صادره از سوی معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ،‌ سازمانهای مجاز صادر کننده گواهی جبهه در نیروهای مسلح از تاریخ ۱/۷/۹۳ به شرح زیر می باشند :
الف – در ارتش جمهوری اسلامی ایران گواهی جبهه در سطح ستاد آجا و نیروهای چهارگانه (نزاجا/ پداجا/نهاجا/نداجا)‌صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی نیروها .
ب- در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گواهی جبهه در سطح ستاد سپاه / نیروهای پنج گانه (نزسا/ ندسا/ هوافضا/نیروی قدس /سازمان بسیج) با امضای معاون نیروی انسانی نیروها و در سطح سپاه های استانی صرفا”‌با امضای فرمانده سپاه استان ( گواهی سایر رده ها پذیرفته نیست )
ج- در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی وزارت مذکور.
د- در ناجا گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی ناجا .
گواهی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در فاصله زمانی ۳۱/۶/۵۹ تا تاریخ ۲۷/۵/۶۷ قابل قبول خواهد بود . البته با توجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مناطق عملیاتی به سه مقطع قبل ، حین و بعد از جنگ تحمیلی در حدفاصل ۱/۱۲/۵۷ تا تاریخ ۱/۱/۷۷ اعلام گردیده است ، لذا چنانچه گواهی های صادره برای دوره های مذکوراز سوی مراجع مجاز نیروهای مسلح صادر گردد و در متن گواهی عبارت حضور در جببه های نبرد حق علیه باطل به صراحت قید گردد ، پذیرش این گواهی ها به منزله حضور در جبهه بلامانع است

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۰۲