ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات


توجه ویژه به ایثارگران از اولویت‌های شرایط فعلی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه به قشر ایثارگر را از اولویت های مسئولان و دولتمردان در شرایط فعلی دانست.
«حسین‌علی حاجی‌دلیگانی» نماینده ایثارگر مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اوضاع فعلی کشور اگر چه کل آحاد جامعه را باید در نظر گرفت: اما قشر ایثارگر به عنوان عضوی از این جامعه مدنظر باشد. بنابر این اگر برای جامعه نسخه ای پیچیده شد، ایثارگران را هم در پی آحاد جامعه به خاطر ایثارگری و خدمات شان به نظام بایستی به صورت خاصتری دیده شوند.
وی افزود: جامعه بزرگ ایثار که محجوب و نجیب است که چه در دوران دفاع مقدس و حتی شرایط فعلی سختی ها را تحمل کرده و دم برنیاورده است، خدای ناکرده نباید از سوی مسئولان و دولتمردان مورد بی توجهی قرار گیرد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، عموم مردم در حال حاضر با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.
ایثارگران هم اگرچه خواسته هایی دارند، اما حتی آن را فقط برای خود نمی خواهند، بلکه آحاد جامعه را در آن دخیل می دانند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر خلاف آنچه که برخی از افراد مغرض در مورد جامعه بزرگ ایثار شبهه افکنی می کنند، به طور کلی توجه جامعه به ایثارگران به عنوان نماد دفاع از وطن همچنان به قوت خود باقی است.
حاجی دلیگانی در خصوص وضعیت دارو و درمان و ارائه خدمات بهداشتی به ایثارگران متذکر شد: در مورد مسائل خدمات بهداشتی و دارو و درمان وضعیت مطلوبی در جامعه ایثارگری وجود ندارد. من خودم در پیگیری های آخر مشاهده کردم، مواردی از اقلام دارویی مورد نیاز ایثارگران هنوز تأمین نشده و باعث بروز پاره ای از مشکلات شده است.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۱۴