ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات


رسیدگی به شکایات جانبازان و ایثارگران تسهیل می‌شود


یک عضو کارگروه حقوقی تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، جزئیات کمیسیون ماده16 قانون جامع تسهیلات استخدامی جانبازان را تشریح کرد و گفت: بر اساس آیین نامه جدیدی که در این راستا تدوین شده، رسیدگی به شکایات جانبازان تسهیل می شود.
 
 
 محمد عرفان از قضات دیوان عدالت اداری و عضو کارگروه حقوقی اداره کل تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، در خصوص اشکالات کمسیون ماده 16 و انتقادات جانبازان و ایثارگران از این قانون، اظهار داشت: اشکال مربوطه این بود که قضات، برداشت شان مختلف بود؛ برای مثال یکی می گفت شکایت ها، برای الزام به اجرای آرای کمیسیون ماده 16، حتما باید در دیوان عدالت طرح دعوی شود و یکی دیگر هم می گفت این موضوع از صلاحیت دیوان عدالت خارج است.
وی گفت: بر اساس همین اشکالات بود که قرار شد با هماهنگی کارگروه حقوقی اداره کل تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیش نویس آیین نامه ای برای رسیدگی به شکایات جانبازان تدوین شود و مبنای ما در این راستا، ماده 16 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بود.
عضو کارگروه حقوقی تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، تأکید کرد: اگر چه اشکالات مربوط به کمیسیون ماده 16 زیاد است و ما نمی خواهیم ادعا کنیم که آیین نامه جدیدی که در این راستا تدوین کرده ایم، بدون اشکال است، اما  سعی شده است،  کمبودها و نقایص این ایین نامه به حداقل برسد.
عرفان افزود: البته این آیین نامه جدید هم یک ضابطه و چارچوب است که باید در راستای آن کار کنیم تا به آن ایده اصلی برسیم و در نهایت یک خانواده ایثارگر، یک جانباز و یک آزاده، با دسترسی بیشتر و سریع تری، بتواند با اطمینان خاطر، مشکلاتش را برطرف کند؛ به جای این که برود در نوبت های طولانی مدت مراجع قضائی گرفتار شود، به یک مرجع اختصاصی مثل کمیسیون ماده 16 مراجعه کند، و شکایتش در اسرع وقت رسیدگی شود.
وی اضافه کرد: ضمن این که در این آیین نامه جدید پیش بینی شده، ضمانت اجرایی که در ماده 576 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 75، وجود داشت، بتواند به یاری ما در این بحث بیاید و ابهامات را برطرف کند؛ البته تا کنون هم به این شکل بوده؛ یعنی ماده 576 به عنوان ضمانت اجرایی اصلی درنظر گرفته می شد، اما ما خواستیم با آیین نامه جدید این ابهام را به صورت کاملا آشکار و شفاف عنوان و برطرف کنیم که قضات، برداشت شان مختلف نباشد؛ یعنی  ما خواستیم یک وحدت رویه ایجاد کنیم و به آن واسطه، به روند رسیدگی و اجرای این قانون، سرعت ببخشیم

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۱۸

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝