ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

 زمان احتمالی اجرای کسر خدمت فرزندان ایثارگران

سردار موسی کمالی در توضیحاتی در خصوص اجرای کسر خدمت فرزندان ایثارگران، اعلام کرد: ستاد کل نیروهای مسلح در سال 96 مدعی بود اولاً کسری خدمت برای این افراد باید به صورت نسبی به همه واجدان شرایط تعلق گیرد .
ثانیاً میزان کسری خدمت جانبازان با رزمنده داوطلب و رزمنده موظف می‌بایست تفاوت داشته باشد که ابتدا نمایندگان پیگیر این موضوع، در مجلس شورای اسلامی موافق بودند ولی بعدتر با تحریک و فشار بعضی از کانال‌های و گروه‌های فضای مجازی این نمایندگان روی یک ماه کسر خدمت اصرار کردند.
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: پس از این ماجرا ستاد کل نیروهای مسلح علی‌رغم میل باطنی با در نظر گرفتن سقف 20 هزار نفر که بیشترین امتیاز را دارا بودند موافقت کرد و کار از بهمن 96 آغاز شد.
وی با بیان این که با شروع کار، نمایندگان مسئول متوجه مشکلات شدند افزود:لذا مجلس در اواخر فروردین 97 پیشنهاد محاسبه نسبی کسر خدمت فرزندان ایثارگران را اعلام کرد و ستاد کل نیروهای مسلح هم پس از بررسی موضوع در اردیبهشت نظر خود مبنی بر هماهنگی با این مسئله را ابراز داشت و نهایتاً موضوع به کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.
سردار کمالی تاکید کرد: در خرداد ماه 97 این موضوع در کمیسیون امنیت بررسی شد و در دوم مرداد ماه رای‌گیری در خصوص این موضوع انجام گرفت و 10 مرداد امسال نظر هماهنگی مجلس مشروط به اخذ اذن دفتر مقام معظم رهبری به ستاد کل ارسال شد.
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص زمان اجرایی شدن کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کرد: ستاد کل نیروهای مسلح به محض وصول نامه، برای اخذ اذن اقدام کردند و پیش‌بینی می‌شود تا آخر مرداد ماه این اجرایی شود.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۱۹

نظرات (۲)

۱۹ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۹ مصطفی چمران
سلام وبلاگ زیبایی دارید
به وبلاگ منم سر بزنید
۱۹ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۸ محمد صلواتی زاده
درآمد تضمینی با دیدن تبلیغات داخلی

 

در آمد زایی عالی و ساده
لطفا متن زیر را تا انتها مطالعه فرمایید
ما برای شما یک پیشنهاد تازه داریم. بزرگترین رسانه کشور با در برگیری بالا توی جیب شماست. چیزی که هر وقت اراده کنید می تواند محتوای تبلیغی شما و اطلاع رسانی شما را به میلیون ها نفر برساند و باعث رونق کسب و کار شما شود. در مورد گوشی موبایل شما صحبت می کنیم. ما برای گوشی هوشمند شما رسانه ای طراحی کرده ایم که این کار را به خوبی و درستی انجام می دهد.
"ما رسنو هستیم، رسانه تبلیغاتی کاربر محور ایران"

نحوه درآمدزایی شما از این سیستم به این صورت می باشد که شما با مشاهده کردن تبلیغات درون اپلیکیشن می توانید کسب درآمد انجام دهید.
شما با معرفی این اپلیکیشن به دیگران می توانید تیم سازی کنید و از تمام فعالیت های افراد تیم(مشاهده تبلیغات توسط افراد تیم) پورسانت دریافت کنید!!!
بدون سرمایه
بدون حمایت
بدون اختصاص زمان زیاد
بدون تجربه،دانش و تخصص
فوق العاده کسب درآمد کنید 

آی دی کانال تلگرام برای دریافت اطلاعات بیشتر :
@forsat_vijeh

و یا مراجعه به لینک : http://ez-money.blog.ir/1397/05/19/r1