ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶ ق.ظ

گلایه فرزند شهید از بی تدبیری مسئولین

در یادداشتی مینا نهامین فرزند شهید غلامرضا نهامین از نمایندگان و مسئولان بدلیل بی تدبیری گلایه کرد .


✅ این روزها در صحن مجلس ، عاشورایی دیگر برپاست.

🔸 عده ای از نمایندگان که از صدقه سر ایثارگران به جایگاه و مقامی رسیده اند اینک شمشیرهایشان را علیه فرزندان بی دفاع شهید تیز کرده اند تا دیگر هیچ نام و نشانی از آنها در این مملکتی که به قیمت یتیم ماندنشان پا برجا مانده است باقی نگذارند.

🔸 این روزها تمام ارزشها بی رنگ شده اند و در پی آن ایثار و شهادت در نظر خیلی از مسئولین رنگ باخته است آنچنان که با وقاحت تمام ، علیه سهمیه های ایثارگران می تازند. سهمیه هایی که سالیان سال است که برای تسکین بخشی از آلام فرزندان شهید برای آنان وضع شده است.

🔸 اینک عده ای چشمهای طمعشان را به قوانینی که از خیلی سالها پیش برای ایجاد عدالت آموزشی در جامعه برای ایثارگران  وضع شده بود دوخته اند تا به هر طریق ممکن تیشه بر ریشه آنان بزنند.

🔸 نمایندگانی که فرزندان خودشان در ناز و نعمت بزرگ شده اند ولی با این وجود فرزندان دردمند شهید را رقیب فرزندان خود می بینند در حالیکه فرزندان شهید همگی روح رنجوری دارند و با حسرت تمام بزرگ شده اند و  از طرف هر دوست و دشمنی زخم زبان شنیده اند و تمام این دردها را به جان خریده اند اینک چه لزومی دارد که این سهمیه ها به رخ کشیده شوند و هر کسی که با فرهنگ‌ ایثار مشکلی دارد را در مقابل اینها جری تر کند.

🔸 آی مردم بدانید و آگاه باشید که اگر ایثارگران در این جامعه آسیب ببینند آسیب بیشتری به خود شما خواهد رسید چون در جامعه ای که ایثارگران فراموش شوند و به آنها به چشم نان خور اضافی نگاه شود صد برابر این نگاه متوجه غیرایثارگران خواهد بود.

🔸 در جامعه ای که پدرانش از آینده فرزندان شان مطمئن نباشند هیچ امیدی به از خودگذشتگی و فداکاری نخواهد بود هیچ پدری فرزندش و جگرگوشه اش را به امید این مسئولین ظالم و بی رحم رها نخواهد کرد. پس منتظر متزلزل شدن بیشتر مملکتی که در آن ایثارگران زیر پا گذاشته می شوند باشید

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۲۵