ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

بنام خداوند مستضعفان

بنام خداوند مستضعفان

در دوره ای از تاریخ کشورقرارداریم که مستضعفان در زیر بار فشار شدید اقتصادی در حال له شدن هستند وطبقه متوسط وکارمندان نیز به این طبقه افزوده شده اندونه تنها سفره هایشان کوچک گردیده بلکه سفره ای نمانده که کوچکتر شده باشدواینکه چه عواملی باعث ایجاداین فشار شدیداقتصادی گردیده بر همگان مبرهن وآشکاراست!!!!
اینکه بنا به فرمایشات رهبری عزیز در جنگ اقتصادی  قرار داریم هیچ جای شک و تردیدی وجود ندارد، دشمنان نظام و جمهوری اسلامی و به طور کلی فارغ از در نظر گرفتن وجه انقلابی و جمهوریت اسلامی نظام، دشمنی عمیق غربی ها و آمریکاییها و اسرائیلیها با سرزمین ایران ، مردم ایران کاملا آشکار است،
اما داستان سکه و ارز  و عدم اراده مقابله با افزایش قیمت آنها! چگونه میتوان باور کرد که دستگاه عریض و طویل اقتصادی و بانکی دولت چندین ماه فقط ناظر این نابسامانی مالی بوده و هیچ عکس العملی در برابر آن نداشته؟! و به عکس فعالیتهای تیم اقتصادی در جهت کمک به سرعت افزایش قیمت ارز بوده است! آیا میتوان باور کرد صرافی هایی که در سال گذشته از سوی تعدادی از فرزندان وزرا و وکلا و سخنگویی پیشین دولت تاسیس شده و با وام های کلان بانکی اقدام به خرید ارز کرده بودند کاملا تصادفی و اتفاقی بوده است؟!
آیا میتوان باور کرد اعطای وام های نجومی بدون ضمانتهای لازم و هدایت این منابع مالی به بازار سکه و ارز اتفاقی و سیر طبیعی روند عرضه و تقاضا در حوزه ارز و سکه می باشد؟!
آیا میتوان باور کرد سیستم بانکی که برای اعطای یک وام یک میلیون تومانی دو ضامن معتبرو سند، مطالبه میکند ولی در اعطای وامهای کلان هیچ سند و ضامنی مطالبه نمیکند، در پشت پرده افزایش قیمت ارز و سکه قرار نداشته باشد؟!
آیا میتوان خروج ذخایر ارزی کشور توسط عده ای معدود برای واردات کالاهای غیر ضروری را دید، آن هم در شرایطی که حفظ و افزایش ذخایر سکه ارز و یکی از اقدامات ضروری برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و سکه می باشد، بدون اطلاع و بدون برنامه ریزی   می باشد!!
آیا سکوت معنا دار مجلسیان و عدم تصویب ودر دستور کار قرار گرفتن مبارزه با مفاسد اقتصادی   تصادفی است؟

قدرت خرید توده مردم  به یک سوم کاهش پیدا کرده است؟!آیا حقوق و دستمزدها متناسب با این تورم و گرانی افزایش یافته؟!

آیا افزایش قیمت سکه و ارز تاثیری بر امرار معاش و کاهش درامد  وزرای میلیاردی، ژنهای ناپاک!! انگل زادها ! و خواص فاسد داشته است؟! یا بعکس باعث افزایش سرمایه و دارایی آنها شده است؟!!
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ !!
حق الناس نابخشودنی است آقایان وزیر  و وکیل و مدیر! عذاب الهی برای فاسدین از دنیا شروع میگردد ، به یاد داشته باشید که هیچ ملعون و فاسدی در این دنیا با آسایش زندگی نکرده و بدون عذاب به درک واصل نشده است!! ذره ذره مال حرامی که با ظلم به ملت اندوخته اید مایه عذابتان خواهد شدو  هم در این دنیا و هم در آخرت به آن رسیدگی خواهد شد!!
"وَ الله لو وَجدته قَد تَزوج بِه النّسآء وَ ملک بِه الاماء لرددته الی بِیت المال فَاِنّ فی العَدْل سعة و من ضاق علیه العدل فالجور علیه اضیق؛  وبه فرموده اولین پیشوای مسلمانان وشیعیان جهان
به خدا سوگند اگر بیابم که به مهر زنان در آمده یا بهای کنیزکان شده، آن را به
بیت المال بازمی گردانم، همانا در عدالت گشایشی است و کسی که عدالت بر او تنگ آید پس ستم بر او تنگ تر است.
أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ!

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۰۴