ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

۴ مطلب در ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ب.ظ

منشور اخلاقی امام موسی کاظم علیه‌السلام.


منشور اخلاقی امام موسی کاظم علیه‌السلام


🔷 فرازی از پیام‌ها و سفارشات امام موسی کاظم (علیه السلام) به هشام.

🔸 اى هشام؛ آن‌کس که زبانش راستگوست، عملش پاک و نیکوست و آن‌کس که نیتش پاک باشد، روزیش افزون شود و آن‌کس که با برادران و خانوادهاش به‌خوبى برخورد کند، عمرش طولانى گردد.

🔹 اى هشام؛ هرکس که از تعرض به آبروى مردم خوددارى کند، خداوند نیز در روز قیامت از کیفر گناه او درگذرد؛ و هرکس که خشم خود را از مردم باز دارد، خدا نیز به‌روز رستاخیز، خشم خود را از او باز دارد.

🔸 اى هشام؛ بهترین وسیله تقرب بنده به خدا، پس‌از شناخت او، نماز است و احسان به پدر و مادر؛ و اجتناب از صفت حسادت و خودبینى و فخرفروشى.

🔹 اى هشام؛ در پى اصلاح روزگارى باش که در پیش دارى، پس نظر کن که آن‌چه روزى خواهد بود، و پاسخى برایش مهیا کن؛ زیرا که بی شک تو بازداشت شوى و مؤاخذه گردى، و از روزگاران گذشته و مردمانش پند گیر، که به‌راستى روزگار خود طولانى است و [اما براى شخص] محدود و کوتاه.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۳


پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمامی ایثارگران تشکیل می شود


مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر کمیته سلامت و توان‌بخشی خانواده معظم شهدا و ایثارگران از تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمام ایثارگران با همکاری بیمه دی خبر داد.

محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته سلامت و توان‌بخشی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل دبیرخانه این کمیته گفت: در این جلسه تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمام ایثارگران با همکاری بیمه دی به تصویب رسید.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۲

🔴 اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

🔰ماده 1- به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی و حمایت از فرصت های شغلی ایثارگران شامل خانواده شاهد (پدر، مادر، همسر و فرزند)، جانبازان و آزادگان و همسر و فرزندان آنان، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که در این اساسنامه به اختصار 'صندوق' نامیده می-شود ، به عنوان موسسه عمومی غیردولتی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران با شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل تشکیل و براساس مفاد این اساسنامه فعالیت می کند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۱
جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۳۹ ب.ظ

«آقازادگان» یا «گدازادگان دزد»؟!.



«آقازادگان» یا «گدازادگان دزد»؟!

در دوران قجر، سه طبقه برگزیده داشتیم؛

فرزندان خاندان سلطنت؛ (شاهزادگان)، یا شازده ها

فرزندان امیران و سرآمدان حکومتی و ولایات و ...(امیرزاده ها)، یا میرزاها

فرزندان علمای بزرگ و صاحبان مناصب معنوی، «آقازاده»ها.

امروز اما، مُشتی گدازاده دزد، که خود نتیجه نان حرام و چپاول ثروت مملکت و دستبرد به بیت‌المال اند، به اشتباه، یا به عمد، متاسفانه «آقازاده» نامیده می‌شوند!!

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۹