ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

شیوه نامه محاسبه سوابق حضور در جبهه کارکنان دستگاه های دولتی شاغل در مناطق و شهرهای جنگی (بخشنامه شماره 11192/1/م مورخ 4/4/1397 سازمان بسیج مستضعفین)
در اجرای دستورالعمل شماره 64/85/1/2216 تاریخ 10/11/1395 ستاد کل نیروهای مسلح، موضوع «تبصره (1) ردیف (ت) گروه چهارم بند (9) از خطوط راهنمای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان» به منظور محاسبه سوابق حضور در جبهه آن دسته از کارکنان دستگاه های دولتی که در راستای اجرای وظایف محوله در مناطق و شهرهای جنگی مستقر و مشغول به خدمت بوده اند، موارد زیر برای سهولت و تسریع در ارائه خدمات، به حضور اعلام می گردد.


الف- مستندات اجرا:
1- سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان مصوب 14/4/1394 هیأت محترم وزیران.
2- دستورالعمل نحوه اجرای تبصره (1) ردیف (ث) گروه چهارم بند (9) از خطوط راهنمای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان
3- دستورالعمل «طرح امام حسن مجتبی (ع) به شماره 55/2223/10ن/335 ق.م.ح.خ «ص» تاریخ 2/12/1388

ب- تعاریف و اختصارات:
1- سند: سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان مصوب 14/4/1394 هیأت محترم وزیران
2- دستگاه: کلیه دستگاه ها و سازمان های دولتی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری
3- مناطق جنگی: شهرها و مناطق جنگی که بر اساس دستورالعمل طرح امام حسن مجتبی (ع) (موضوع بند 3 این دستورالعمل) از تاریخ 31/6/1359 تا 27/5/1367 به عنوان مناطق جنگی شناخته شده است.

د- فرآیند تشکیل پرونده و تأیید سوابق
1- کلیه دستگاه های مستقر در شهرها و مناطق جنگی نسبت به شناسایی و فراخوان افراد و تکمیل برگه درخواست اقدام نمایند (پیوست شماره 1)

نکته: شهرها و مناطق جنگی موضوع دستورالعمل طرح امام حسن (ع) در قالب لوح فشرده در اختیار نمایندگان محترم دستگاه ها قرار گرفته است.
2- جمع آوری کلیه سوابق اعم از احکام کارگزینی و حقوقی سالانه، گواهی و مکاتبات مربوط به بازه زمانی دوران جنگ تحمیلی (صادره در دهه 60)، ابلاغ و یا هر گونه سند مثبت حضور فرد در شهرها و مناطق جنگی که در طول دوران دفاع مقدس صادر شده است.

نکته: برای کارکنان آموزشی وزارت آموزش و پرورش علاوه بر احکام کارگزینی و حقوقی، الصاق ابلاغ مدارس موجود در پرونده فرد و نیز برگه های شماره 501 و 502 (خلاصه سوابق کارکنان) الزامی است.
3- الحاق تصویر مدارک شناسایی (کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه کارمند) به پرونده
4- جمع آوری و الصاق کپی برابر با اصل کلیه تغییرات خدمتی فرد از قبیل: احکام به کارگیری، تبدیل عضویت، انتصاب، ارتقاء، ترفیع، انتقال، مأموریت، آماده به خدمت و لغو آن، مرخصی بدون حقوق و... در پرونده.

نکته: در صورت وجود خدشه احتمالی و یا ابهام در مدارک و سوابق قید شده در بند 3، اصل سوابق ارسال شود.
5- لحاظ تاریخ تخلیه شهرهای جنگ زده توسط دستگاه ها و استقرار در شهرها و مناطق امن و نیز قید تاریخ برگشت و استقرار مجدد آن دستگاه در همان شهر جنگ زده (پس از بازگشت دوباره آرامش به شهر)
6- ثبت دقیق محل استقرار موقتی دستگاه (پس از تخلیه شهر جنگ زده و استقرار در مناطق امن تر) برابر اطلاعات و سوابق موجود در ادارات شهرهای محل خدمت فرد و یا اطلاعات موجود در اداره کل استان ها.
7- تکمیل کاربرگ خلاصه پرونده و احتساب سوابق خدمتی کارکنان مربوط (قسمت الف) در پایین ترین سطح سازمانی دستگاه (محل خدمت فرد)
8- بررسی سوابق در استان و تأیید سوابق با ذکر موارد اصلاحی احتمالی
9- بررسی اولیه در وزارت متبوع توسط نماینده دستگاه و تأیید سوابق با ذکر موارد اصلاحی احتمالی
10- طرح و بررسی سوابق کارکنان در کمیته موضوع بند «پ» ماده 4 دستورالعمل نحوه اجرای بند 9 از خطوط راهنمای سند راهبردی؛ مرکب از مسئولین اداری و نیروی انسانی، حراست، ایثارگران و بسیج دستگاه و در صورت احراز اولیه، مدت حضور کارکنان مورد نظر را محاسبه و به همراه اطلاعات، سوابق و اسناد مورد نیاز و مرتبط به سازمان بسیج مستضعفین ارسال گردد.
11- تأیید و ارسال سوابق با امضای بالاترین مقام اجرایی در امور نیروی انسانی دستگاه جهت بررسی و طرح در کمیسیون ماده 5 دستورالعمل به این سازمان

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۲۴