ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
بنام خداوند مهربان
بنده صدراله امیرحاجی ونکی هستم معلم آموزش وپرورش وافتخار میکنم که از جانبازان جنگ تحمیلی هستم .هدف از ایجاد این وبلاگ بیان درد دلهایی است که ایثارگران در جامعه دارندواین در حالی است که هیچ ایثارگری خودرا طلبکار نظام نمیداند بلکه اعتراف دارند که هنوز دینشان را به انقلاب ومملکت اسلامی شان ادا نکرده اند خودرا ولایتمدار وسرباز امام زمان (عج) ونائب برحقش رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان می دانندومطمئنا"حضور خود را در تمامی صحنه ها نشان داده واین حضور را با فریاد رسایشان پررنگ تر خواهند نمود.البته مردم فهیم وبا غیرت وشرافتمند جامعه اسلامی ماتا کنون قدردان ایثارگریهای شهداء؛آزادگان ؛جانبازان؛رزمندگان و بسیجیان وخانواده های محترم آنها بوده وهستند واز این بابت برتمامی مردم سرزمین اسلامیمان درود می فرستیم.
همچنین تبادل تجربیات واستفاده از اندوخته های جامعه بزرگ ایثارگران و تبادل افکار با نسل جوان در رشد آگاهی این نسل صاحب اندیشه ومتفکر وپر انرژی موُثر واقع خواهد گردید.
کمال تقدیر وتشکر را از صاحبان اندیشه دارم ومنتظر نظریات سازنده شما هستم .در آغاز راه هستیم پیشنهادات وانتقادات شما بسیار کمکمان خواهد نمودتا بهتر باشیم .
امیرحاجی
شماره تماس 09133219295