ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

می خواهم خودم باشم

می خواهم خودم باشم
در باغ دیوانه خانه ای قدم می زدم که جوانی را سرگرم خواندن کتاب فلسفی دیدم!منش و سلامت رفتارش،با بیماران دیگر تناسبی نداشت.کنارش نشستم و پرسیدم:"اینجا چه می کنی؟"با تعجب نگاهم کرد!اما وقتی دید که من از پزشکان نیستم،پاسخ داد:"خیلی ساده!پدرم که وکیل ممتازی بود،می خواست راه او را دنبال کنم.عمویم که شرکت بازرگانی بزرگی داشت،دوست داشت از الگوی او پیروی کنم.مادرم دوست داشت تصویری از پدر محبوبش باشم.خواهرم همیشه شوهرش را به عنوان الگوی یک مرد موفق مثال می زد.برادرم سعی می کرد مرا طوری پرورش بدهد که مثل خودش ورزشکاری عالی بشوم." مکثی کرد و دوباره ادامه داد:"در مورد معلم هایم در مدرسه هم همین طور شد.همه اعتقاد داشتند که خودشان بهترین الگویند.هیچ کدام آن طور به من نگاه نمی کردند که باید به یک انسان نگاه کرد...طوری به من نگاه می کردند که انگار در آینه نگاه می کنند! بنابرین تصمیم گرفتم خودم را در این آسایشگاه بستری کنم!اینجا دست کم می توانم خودم باشم."
وقتی خودتان را باورداشته باشید موفقیت در پی آن می آید.
موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۶/۱۵

نظرات (۱)

Super exicetd to see more of this kind of stuff online.