ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

قوانین ومقررات اداری واستخدامی ایثارگران


قوانین و مقررات اداری و استخدامی ایثارگران(پاراف)

 

قوانین و مقررات اداری و استخدامی ایثارگران :

*** آیا می دانستید با توجه به ماده ۳ آئین نامه اجرایی ماده (۱۲) قانون تسهیلات استخدامی واجتماعی جانبازان موضوع تصویب نامه شماره ۲۳۵۱۰/ت ۱۸۰۶۰هـ مورخ ۱۰/۸/۷۸ و درراستای اجرای بند الف ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه (موضوع برخورداری فرزندان شهداء از کلیه امتیازات ومزایای مقرر درقوانین ومقررات مختلف برای شخص جانباز ۵۰%وبالاتر ) آن مرکز مکلف به اجرای آئین نامه مذکور برای فرزندان شهدا نیز می باشد.

*** آیا می دانستید به استناد ماده ۱۷ دستورالعمل ماموریت آموزشی و بند الف ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۹ آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و طبق اصلاحیه ماده (۶) آئین نامه اجرائی ماده (۱۲) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان به شماره ۴۴۳۹۵ /ت ۲۳۸۲۹ هـ ۴/۱۰/۱۳۷۹ موضوع اخذ تعهد خدمتی برای ادامه تحصیل جانبازان (ایثارگران) حذف گردیده است. لذا جانبازان، فرزندان شهید مشمول اخذ تعهد محضری جهت ماموریت آموزشی نمی باشند.

*** آیا می دانستید با توجه به ماده واحده قانون حالت اشتغال مستخدمین شهید، جانباز از کار افتاده و ،مصوب ۱۳۷۲، جانبازان مشمول قانون یاد شده همانند مستخدمین شاغل تلقی می‌گردند، لذا مرخصی مشمولین یاد شده نیز همانند سایر کارکنان به موجب مفاد ماده (۸۴) قانون مدیریت خدمات کشوری، حداکثر به میزان پانزده روز در هر سال قابل ذخیره می‌باشد.

*** آیا می دانستید در اجرای بند « ک » ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه، آزادگان با محاسبه مجموع سنوات واقعی خدمت و مدت اسارت به میزان یک برابر، بدون پرداخت وجوه مربوط به پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی، امکان لغو حکم بازنشستگی و اعاده به خدمت، با همان وضعیت استخدامی قبلی و ادامه خدمت ‌آنان مازاد بر مدت مذکور تا تکمیل سوابق برای بازنشستگی با رعایت سایر مقررات، وجود دارد.

*** آیا می دانستید اعطای مأموریت آموزشی به ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مجاز به استفاده از مأموریت آموزشی هستند، برای طی دوره‌های آموزشی در مقاطع تحصیلی رسمی (مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) که منجر به اخذ مدرک علمی یا استخدامی خواهد شد ، بر اساس برنامه‌های درسی ارائه شده از سوی دانشگاه یا مؤسسه آموزشی محل تحصیل بصورت تمام‌وقت و نیمه‌وقت و با رعایت سایر مقررات مربوط، بلامانع می‌باشد.

*** آیا می دانستید به موجب قوانین و مقررات مورد عمل، در حال حاضر جانبازان، فرزندان شاهد و جانبازان (۲۵%) و بالاتر، و همچنین رزمندگان و آزادگانی که سه سال تمام بصورت متوالی و یا متناوب سابقه حضور در جبهه و یا اسارت داشته باشند، مجاز به استفاده از مأموریت آموزشی می‌باشند.

*** آیا می دانستید با عنایت به اینکه در قانون گروه اعم از تشویقی یا استحقاقی و یا افزایش سنواتی پیش بینی نشده است لذا ایثارگرانی که در سال ۱۳۸۸ استخدام می شوند صرفاً از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر جدول شماره (۳) و امتیازات جدول شماره (۴) بخشنامه حسب مورد بهره مند می گردند. بدیهی است با توجه به ردیف (۲۳) این نامه امتیازات مهارت و توانایی، سنوات خدمت و تجربه مربوط و مشابه آنان با توجه به سطح تحصیلی خود آنان تعیین می گردد.

*** آیا می دانستید جانبازان و آزادگانی که مشمول استفاده از یک مقطع تحصیلی بالاتر می گردند با داشتن مدرک تحصیلی پایین دوره ابتدایی یا مقطع بالاتر (سیکل) از امتیازات جدول شماره ۸ و با داشتن مدرک تحصیلی دوره اول متوسطه (سیکل) از امتیازات ردیف ۱ جدول شماره ۳ بخشنامه صدرالاشاره بهره مند می گردند. امتیازات سایر جداول بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی و با رعایت مقررات مربوط محاسبه می گردند.

*** آیا می دانستید چنانچه جانبازی مدرکی ارایه دهد که مقطع بالاتر آن در رشته شغلی مربوط پیش بینی نشده باشد می تواند از امتیازات تحصیلات یک مقطع تحصیلی بالاتر در جدول شماره ۳ بخشنامه صدرالاشاره استفاده کند و در مورد سایر امتیازات این جدول مطابق ردیف ۲۳ این نامه با وی رفتار می شود.

*** آیا می دانستید حقوق و مزایای جانبازان و شهدای مشمول قانون حالت اشتغال همانند کارکنان مشابه (با دو گروه یا درجه بالاتر در گذشته ) بدون کسب امتیاز دوره های آموزشی با قانون تطبیق داده می شود بدیهی است چنانچه جانبازان قبل از اینکه از کارافتاده و مشمول قانون فوق الذکر شده باشند، دوره های آموزشی مصوب را طی نموده باشند از امتیاز مربوط بهره مند می گردند.

*** آیا می دانستید با توجه به نامه شماره ۵۵۲۵۷/۱۸۰۲ مورخ ۱۱/۷/۸۸ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اقدام گردد. با توجه به ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری جانبازان کماکان می توانند با رعایت شرایط مقرر در قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی و معلولین عادی و شاغلین مشاغل سخت و زیان آور مصوب ۱/۹/۱۳۶۷ بازنشسته شوند.

(پاراف)

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۹/۰۳