ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

ایثارگران در برنامه ششم

 قوانین ایثارگران دربرنامه ششم

خبرخوش از قوانین ایثارگران دربرنامه ششم : معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران در همایش مسئولان روابط عمومی بنیاد از ابقاء ۱۲ تبصره در برنامه پنجم توسعه که به بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط می شود و همچنین قانون جامع خدمات‌رسانی در برنامه ششم توسعه خبرداد.

معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران، با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه و ایجاد زمزمه‌هایی در خصوص عدم توجه به ایثارگران در این برنامه گفت: به دستور رییس جمهور تبصره‌های برنامه پنجم خلاصه شده و به ۳۱ تبصره کاهش پیدا کرده است. در تبصره ۳۰ در این موضوع که برنامه‌ها و احکام برنامه پنجم توسعه به قوت خود باقی است تأکید شده است که ۱۲ تبصره در برنامه پنجم توسعه که به بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط بود و همچنین قانون جامع خدمات‌رسانی در برنامه ششم توسعه به قوت خود باقی مانده است .حجت الاسلام شهیدی اظهارداشت: در برنامه‌های رییس جمهوری نیز در خصوص درمان، مسکن و اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر صحبت شده است و می‌توان گفت تنها نهادی که نام آن در این بخش آمده است، بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در خصوص ایثارگران گفت: در این زمینه می‌توان به ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از ۹ سال وقفه و همچنین دیدار رییس جمهوری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با عشق و علاقه انجام می‌شود اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد در ادامه در مورد برنامه ویژه بنیاد در روزهای پایانی سال گفت: روز ۲۲ اسفند، مصادف با روز شهید، روز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور امام (ره) در سال ۵۸ است و بنیاد از زمان تأسیس تا امروز طبق اساسنامه تدوین شده رسالت خود در ۲ حوزه ترویجی و خدماتی را دنبال کرده است.

معاون رییس جمهوری افزود: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، هدف بنیاد ایجاد تحول و تعامل بود تا با نگاهی نو وارد عرصه شود. در این مسیر با بررسی مسائل قبلی و چالش‌ها، آسیب‌های بنیاد شناسایی شده و سعی داریم برنامه ای نو و کاربردی برای ادامه راه تدارک ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی یکی دیگراز ویژگی‌های روابط عمومی ها را تعامل کامل با رسانه‌ها دانست و گفت: بنده نیز از روز نخست ورود به بنیاد به تعامل با صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مجلس تأکید کردم، چرا که ابزار کار ما رسانه‌ها هستند و اطلاع‌رسانی از این طریق یقیناً مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در بنیادشهید اضافه کرد: روابط عمومی بنیاد به یک سند راهبردی و چشم انداز نیاز دارد، همچنان که در بنیاد نسبت به دو مقوله ترویجی و خدمات‌رسانی برنامه ریزی شده است، در روابط عمومی نیز باید اطلاع رسانی بر اساس یک سند راهبردی عملیاتی شود تا از این طریق پیشرفت‌های مورد نیاز حاصل شود..

 

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۱۱/۲۱

نظرات (۱)

Hey, that post leaves me feeling fosiolh. Kudos to you!