ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ

تکنیکهایی برای زندگی بهتر وشادتر


دشواری ها و مشکلات در زندگی همه افراد وجود دارند و یادگیری روش هایی برای حفظ کیفیت زندگی و شاد بودن در این زمان ها بسیار مفید و به درد بخور می باشد. در این نوشته ۱۵ تکنیک برای زندگی بهتر و شادتر معرفی شده است که امتحان خود را پس داده اند و شما می توانید با انجام آن ها زندگی آرام و شیرین تری داشته باشید.

تکنیک هایی برای زندگی بهتر و شادتر:

1-بپذیرید که وقایع ناخوشایند اتفاق می افتند

هنگامی که چیزی مطابق میل افراد پیش نمی رود اولین واکنش مخالفت و پافشاری است. سعی کنید چیز ها را آن گونه که هستند بپذیرید تا بتوانید با آرامش و به طور صحیح با آن ها برخورد کنید و شرایط را مطابق میل خود تغییر دهید.

2-خصیصه انعطاف پذیری را در خود تقویت کنید


انعطاف پذیری به این معنی است که شما بتوانید بدون ایجاد استرس و واکنش فیزیکی با چالش های روزمره روبرو شوید وقتی چیزی درست کار نمی کند آماده باشید که ایده ها و روش های دیگر را امتحان کنید. تغییر دادن روش با تغییر شرایط یک از مهارت های ضروری برای یک زندگی موفق است.

3-چالش ها را به صورت فرصتی برای پیشرفت ببینید


هنگامی که یک چالش پیش می آید از خودتان بپرسید چه چیزی می توانید از آن یاد بگیرید؟ با این کار به جای واکنش منفی، انرژی شما صرف پیشرفت و حل مشکل می شود.

4-از خودتان سوال هایی در جهت پیشرفت بپرسید

به جای پرسیدن سوال هایی مانند چرا این اتفاق برای من افتاد؟ از خودتان بپرسید، چه کاری می توانم برای حل این مشکل انجام بدهم؟

5-تفکر های منفی را به مثبت تغییر دهید

تفکر های منفی باورهای منفی ایجاد می کنند و شما را از دستیابی به اهداف باز می دارند. مراقب افکار خود باشید و هنگامی که منفی هستند به سرعت آن ها را به مثبت تغییر دهید. این کار شما را شاد می کند و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

6-از تغییر لذت ببرید

افراد اغلب تغییر را نا خوشایند می دانند ولی تغییر می تواند بسیار مثبت و هیجان انگیز باشد. فرصت های جدید را زندگی را غنیمت بشمارید و از آن ها استفاده کنید.

7-باور کنید که می توانید

تصور اینکه شما نمی توانید با مشکلات روبرو شوید بسیار آسان است. به جای این تصور غلط به توانایی های خود فکر کنید و به خودتان بگویید توانایی رویارویی با هر شرایطی را دارید.

8-با واقعیت روبرو شوید

9-از مشکلات فرار نکنید و به دنبال راه حل آن ها بگردید.


10-به دیگران کمک کنید و آن ها را تشویق کنید


از هر فرصتی برای منبع امید و اشتیاق بودن استفاده کنید. به دیگران کمک کنید و به مشکلات آن ها اهمیت دهید. این کار باعث افزایش اعتماد به نفس و شادی می شود.

11-شکرگذار باشید

به چیزهای خوب در زندگی فکر کنید و نعمت های خود را بشمارید. برای شرایطی که در آن قرار دارید شکر گذار باشید. گاهی اوقات افراد به با ارزش ترین چیز های زندگی اهمیت نمی دهند و آن ها را کوچک می شمارند.

12-برای زمان تفریح برنامه ریزی کنید


برای تعادل بدن نیاز است در کنار کار تفریح هم داشته باشید. با انجام این نکته تغییر را در زندگی خود احساس خواهید کرد و لبخند روی لبان شما ماندگار می شود.

13-فعالیت فیزیکی انجام دهید

هر روز زمانی را در بیرون سپری کنید و به فعالیت بپردازید تا دید شما نسبت به مسائل بهبود یابد.

14-با دیگران ارتباط برقرار کنید


با افرادی که بودن در کنار آن ها شما را خوشحال می کند در ارتباط باشید تا از پشتیبانی و حمایت آن ها بهره ببرید.

خوشبین باشید

بپذیرید که زندگی بالا و پایین دارد و گاهی یک نتیجه خوب ارزش تحمل روزهای سخت را دارد.

15-لبخند بزنید

خندیدن تحمل شرایط بد را آسان تر می کند. اگرچه خندیدن در شرایط سخت کار آسانی نیست ولی اگر به دور و برتان نگاه کنید چیزهای جالب و با مزه زیادی وجود دارند که می توانند لبخند روی لبان شما بیاورند.

از همین امروز استفاده از این تکنیک ها را آغاز کنید تا زندگی شاد و بهتری داشته باشید.

مشاهده منبع نوشته
شما چه نظری در مورد این موضوع دارید؟
نظر شما در مورد زندگی بهتر چیست؟ آیا با نکات بیان شده در این نوشته موافقید؟
پیشنهادات و انتقادات خودتون رو در بخش نظرات بنویسید.

 

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۱۲/۰۱

نظرات (۱)

That's more than sebnisle! That's a great post!