ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

چهار خوردنی غیر مجاز در طول عمر



چهار خوردنی غیر مجاز در طول عمر.

 

1- حسرت زندگی دیگران:

یکی از خوردنی های بسیار خطرناک حسرت است. چقدر ناراحت کننده است وقتی انسان می بیند که عده ای مدام در حال حسرت خوردن به زندگی این و آن هستند که خوش به حال فلانی، چه خانه و زندگی و شرایط خانواده ای دارد و بدین شکل روح و روان خود را رنجور و بیمار کرده اند و روز به روز وخامت حالشان بیشتر می شود.

 

2- حق دیگران

متاسفانه عده ای بدون توجه به عواقب خطرناک استفاده از این خوردنی غیرمجاز به راحتی، حق دیگران را می خورند و این حق می تواند از موارد ساده ای مثل گرفتن نوبت یک نفر در صف نانوایی و عدم رعایت حق تقدم در رانندگی باشد تا مواردی همچون عدم پرداخت بدهی ها و تعهدهای مالی که اکنون در بازار کسب و کار شاهد آن هستیم.

 

3- غصه:

یکی دیگر از خوراکی های مسموم، غصه است. کم نیستند کسانی که علیرغم هشدارهای فراوان، اندوه و غصه ی گذشته را می خورند که چرا چنین و چنان شد و کاش فلان اتفاق نمی افتاد.

یادتان باشد غصه خوردن علاوه بر آنکه امروز شما را تباه و فاسد می کند سلامت جسم و روان شما را نیز به طور جدی به خطر می اندازد.

 

4- فریب دنیا:

یکی از خوردنی های آلوده و بسیار شایع نیز این است که انسان فریب زرق و برق چندروزه ی دنیا را بخورد و چنان مجذوب و شیفته و دلباخته ی دنیا شود و برای گرفتن سهم بیشتری از دنیا، به گونه ای تقلا و خودکشی کند که انگار عمر جاویدان دارند و تا ابد زنده خواهد ماند. اینها که از این خوردنی ها، بی مهابا استفاده می کنند معمولاً اطرافیان، مرگ، قیامت و خدا را یک جا فراموش می کنند.

 

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۱۲/۱۹

نظرات (۱)

Artleics like this are an example of quick, helpful answers.