ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ق.ظ

معافیت وکسر از خدمت نظام وظیفه

معافیت و کسر از خدمت نظام وظیفه
باستناد قانون اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۲۲/۸/۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی ( ماده ۴۵ ) ، نحوه رسیدگی به معافیتهای مندرج در ماده ۴۵ قانون صادره از سوی سازمان وظیفه عمومی به شماره ۵۳۸/۱/۲-۲۳ مورخ۳۰/۲/۱۳۹۱ ، مقررات اعطای امیتازات ویژه به ایثارگران (جانبازان قطع نخاعی) صادره از ستاد کل نیروهای مسلح به شماره ۷۳/۱۴/۲۰۱/م/۴/ن مورخ۱۹/۸/۱۳۹۰ و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به شماره ۱۸/۱۴/۲۰۱/م/۴/ن مورخ ۱۳/۳/۹۲
۱- کلیه فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثرها از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می باشند.
۲- به ازای هر شهید یا آزاده با حداقل ۲۴ ماه سابقه اسارت یا جانباز با حداقل ۲۵% جانبازی فاقد فرزند ذکور یک نفر از برادران آنها از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.
۳- به ازای هر۲۴ماه آزادگی ، ۲۵%جانبازی یک نفراز فرزندان آزادگان و جانبازان معاف می گردند. در مورد معافیت کسانی که مدت جانبازی یا حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آنها در حد معافیت یک فرزند آنان نیست با درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و مدت دوران اسارت محاسبه می شود.
توجه : به موجب ابلاغیه شماره ۸/۵/۲۱۰/م/۴/ن مورخ ۱۶/۲/۹۲ ستاد کل نیرهای مسلح تلفیق باقیمانده سوابق جبهه ، جانبازی و آزادگی ایثارگران به منظور بهره مندی فرزند دیگر آنان از معافیت بلامانع اعلام شده است.
۴- کلیه مشمولین جانباز دارای حداقل ۱۰% جانبازی از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می باشند.
۵- یک فرزندخوانده قانونی ذکور جانبازی که برابر گواهی بنیاد شهید و امور ایثارگران صاحب فرزند نمی شود از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می شود.
۶- مشمولانی که با جانبازان اناث دارای ۲۵% جانبازی و بالاتر ازدواج کنند بصورت موقت از خدمت معاف می شوند و پس ازگذشت ۵ سال معافیت موقت آنان در صورت استمرار ازدواج معافیت موقت به معافیت دائم تبدیل می گردد
۷- معافیت داماد ( همسر فرزند) یا یکی از اقوام درجه یک جانباز و همسر جانباز قطع نخاعی فاقد فرزند ذکور سالم
۸- کلیه مشمولین سال ۹۰ ( متولدین ۷۲ و قبل ) که به سن مشمولیت رسیده و در سال ۹۰ غایب نبوده و بر اساس قانون خدمت وظیفه به خدمت اعزام نشده اند مانند ادامه تحصیل و یا درحال خدمت می باشند در شمول مقررات کسر خدمت ابلاغی سال ۹۰ می باشند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۰۸