ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ق.ظ

خوداشتغالی فرزندان ایثارگران.

خوداشتغالی فرزندان ایثارگران

هزار میلیارد تومان صرف خوداشتغالی فرزندان ایثارگران می شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: پیش بینی شده است امسال هزار میلیارد تومان در زمینه خوداشتغالی و کارآفرینی فرزندان شاهد و ایثارگر در سراسر کشور هزینه شود.
مهدی ایزدی اظهار داشت: این تسهیلات که برای اشتغال ایثارگران درنظرگرفته شده است، حدود ۶ برابر اعتبارات بنیاد شهید در بحث خوداشتغالی، کارآفرینی و سهمیه های استخدامی است.
بر اساس آمار بنیاد شهید، در حال حاضر حدود ۶۷ هزار ایثارگر جویای شغل در کشور هستند که حدود ۸ هزار نفر از این تعداد را فرزندان شهدا و بقیه را فرزندان و همسران ایثارگران تشکیل می دهند.
اکنون نرخ بیکاری در کشور ۱۲ درصد است، اما این نرخ در جامعه ایثارگری در برخی استان ‌ها ۲.۲ درصد و در برخی استان ‌ها تا چهار درصد است که نشان ‌دهنده میزان پایین بیکاری در بین ایثارگران است.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود که ۱۵هزار مورد استخدام در کشور انجام شود و بنیاد شهید سهم ۲۵ تا ۳۰ درصدی از این موارد استخدامی را دارد که مقدمات اجرای آن فراهم شده است.
معاون بنیاد شهید ادامه داد: همچنین در مورد برخی مشاغل اقداماتی انجام شده است؛ به عنوان نمونه در تفاهم نامه ای که با سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور برای توانمند کردن و آموزش فنی و مهارتی داریم، به فرزندان ایثارگرانی که گواهینامه مهارتی در رشته های مورد علاقه خود دارند و می خواهند خوداشتغالی داشته باشند، تسهیلاتی داده می شود.
ایزدی اضافه کرد: آمادگی ارائه تسهیلات برای خوداشتغالی فرزندان شاهد و ایثارگر تا ۲۰ هزار نفر در بخش فنی و حرفه ای داریم؛ بر این اساس به این افراد تسهیلاتی در قالب طرح های خوداشتغالی اعطا خواهد شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید خاطرنشان کرد: بنیاد شهید همچنین آمادگی دارد تسهیلات وام روستایی به ۱۹ هزار نفر از افراد متقاضی برای خوداشتغالی اعطا کند و هیچ مشکلی در اعطای تسهیلات به ایثارگران ندارد.