ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۵ ب.ظ

مواد 107 و108



ماده ی ۱۰۷ در حالت عادی و بیشتر کسانی که مشکلات خدمتی دارند یا بنحوی تمایل به ادامه ی خدمت نداشته باشند را با ماده س  ۱۲۷ از خدمت رها میکنند و هیچ امتیازی هم ندارد.

به تعبیری دیگر هر کس باین ماده بازنشست بشود بعد از رهایی همان حقوق شاغلی را کامل دریافت نخواهند کرد و حتی بندهایی از حقوقش حذف خواهد شد.

اما  بند ج ماده ی  ۱۰۸  صرفآ برای جانبازان بکار برده میشود و امتیازات خوبی دارد.

بند ج ماده ی  ۱۰۸  خود سه روش و به سه نحو اعمال میگردد.

۱- جانبازانی که در حالت غیر جنگی و با درصد پایین مثلا ۵% و ۱۰%  و ۱۵% به کمیسیون تعیین تکلیف جهت بازنشستگی معرفی میشوند با ماده ی  ۱۰۸ بند الف  که ضعیف ترین است از خدمت رها میشوند.

۲- جانبازانی که در مآموریت های رزمی و عملیات ها مجروح شده باشند و درصد آنها زیر ۳۰% باشد با بند الف ماده ی ۱۰۸ از خدمت رها خواند شد که به این طرح جزئی گفته میشود و از نظر امتیازات در ردیف میانه قرار دارند.

۳- اما جانبازانی که در عملیات های زمان جنگ مجروحیت آنها بنحوی زیاد بوده و یا شیمایی و موج انفجاری هستند با ماده ی ۱۰۸ بند ج و طرح کلی از خدمت رها شده اند که این نوع بهترین نوع جانبازی محسوب میگردد و شامل تمام امتیازات مانند حق دو رتبه بالاتر، یک مقطع تحصیلی، فوق العاده ی ایثارگری، حق ایثار، حق جانبازی، حتی حق مدیریت خواهند شد.

تشخیص این امتیازات و بندهای مختلف جانبازی که بالا توضیح داده شد  تمامآ بعهده و بدست کمیسیون شورای عالی پزشکی نیروهای مسلح میباشد و تعیین تکلیف نهایی را این کمیسیون اتخاذ خواهد کرد.

البته همانطور که همه اطلاع داریم این امتیازات و قوانین فعلا بصورت کامل  برای جانبازان مشمول این قانون اجرا نمیشود و اکثر جانبازان از این امتیازات کاملآ برخوردار نیستند و اکثرآ از بی قانونی در این رابطه شاکی هستند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۷/۰۲