ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ

نمادهای فضیلت


🌹 بسـْــمِ رَبِّـــــ الشُهـَــــدا 🌹

 

مقام معظم رهبری:

 

آن کسانی که سعی می کنند نام ایثارگری، نام جهاد، نام شهادت، نام صبر و پایداری را در کشور ما از ذهنها ببرند، اینها به دشمن ملت ایران خدمت می کنند.

 

آن کسانی که یاد شهیدان را گرامی می دارند، اینها هستند که به ملت ایران خدمت می کنند. همین روحیه ی صبر شهیدان عزیز شماست که توانسته است این ملت را پیش ببرد.

 

شهدای ما مظهر فضایل انسانی بودند. من روزها و شبهای زیادی را با جوانها در دوران جنگ به سر برده ام و از نزدیک شخصیت، هویت و عظمت روحی جوانانی را که بعدها چهره های ماندگار شهید شدند، لمس کرده ام،

 

 اینها حقیقتا نمادهای فضیلت بودند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۱۹

نظرات (۴)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۸ plaza.rakuten.co.jp
Hi everyone, it's my first pay a visit at this web site,
and paragraph is genuinely fruitful in support of me, keep up posting these types of posts.
Do you have a spam issue on this blog; I also am a
blogger, and I was wondering your situation; many of us have developed some
nice methods and we are looking to exchange methods
with others, please shoot me an email if interested.
I think other website prrotieoprs should take this website as an model, very clean and great user pleasant design and style . “Only I can change my life. No one can do it for me.” by Carol Burnett.
سلام
خیلی خوب بود
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید:
http://sfkco.ir/
نظر یادتون نره :)
موفق باشید


منبع sfkco.blog.ir