ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ق.ظ

ایثارگران بدانند


ایثارگران بدانند

 ایثارگرانی که از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردارندبا داشتن مدرک کارشناسی می توانند تا 35 سال خدمت کنند

قانون اصلاح بند «الف» ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوب 24/11/1395 مجلس شورای اسلامی)
شماره 158976 مورخ 15/12/1395
بنیاد شهید و امور ایثارگران
سازمان اداری و استخدامی کشور
در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون اصلاح بند (الف) ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری» که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 4/12/1395 به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 99445/200 مورخ 8/12/1395 مجلس شورای اسلامی واصل گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
حسن روحانی- رییس‌جمهور
شماره 99445/200 مورخ 8/12/1395
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح بند (الف)‌ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری که با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 24/11/1395 و تأیید شورای محترم نگهبان به پیوست ابلاغ می‌گردد.
علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی

قانون اصلاح بند «الف» ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری
ماده واحده- یک تبصره به بند (الف) ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 8/7/1386 به شرح زیر الحاق می‌شود:
تبصره - ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوط از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردارند نیز با داشتن مدرک کارشناسی، مشمول حکم این ماده می‌باشند و می‌توانند تا سی و پنج سال خدمت نمایند.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 4/12/1395 به تأیید شورای نگهبان رسید.
علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۲۶