ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان خدماتی معادل جانبازان ۲۵ درصد دریافت خواهند کرد


عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: با تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس قرار شد جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی همانند جانبازان ۲۵ درصد خدمات دریافت کنند.


فرج‌الله عارفی در گفت‌ وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه  امروز (یکشنبه 17 آذرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت:اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود طرح سازمان‌های مردم‌نهاد را در دستور کار خود داشتند که پس از تصویب کلیات در جلسه کمیسیون طرح برای بررسی دقیق‌تر به کمیته مربوطه ارسال شد.

نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب نمایندگان کمیسیون اجتماعی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 به روز سه‌شنبه موکول شد، تصریح کرد: دو ماده از طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان مورد برسی قرار گرفت که طبق ماده اول این طرح، جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان خدماتی معادل جانبازان 25 درصد دریافت خواهند کرد و بر مبنای ماده دوم، درصد‌های جانبازی قبلی داده شده به این افراد کاهش پیدا نخواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره کلیات طرح سازمان‌های مردم نهاد گفت: مدت زیادی است که سازمان‌های مردم نهاد بدون نظارت و هماهنگی به فعالیت مشغولند که مجلس با تهیه این طرح قصد دارد اعمال نظارت را بر این سازمان‌ها بیشتر کرده و این سازمان‌ها را هدایت کند

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۱۱

نظرات (۱)

Helⅼo! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
I'm trying to get my blⲟg to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very goօd success.
If you know of any please share. Appreciatе it!