ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات

تسهیلات جدید رزمندگی به کارکنان دولت در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از محاسبه ۵۰ درصد از طول مدت خدمت کارکنان دولتی در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی به عنوان سابقه رزمندگی خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: طبق مقررات سند راهبردی رزمندگان، مدت فعالیت کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی برای انجام وظایف سازمانی خود در مناطق و شهرهای جنگی خدمت کرده اند به عنوان سابقه جبهه محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات شامل کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس نمی شد، گفت: با توجه به تقاضاهای کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر و به منظور ارج گذاری به خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، در اجرای مصوبه ۵۱۷۰۰ هیت وزیران، ۵۰ درصد خدمت کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ به عنوان سابقه جبهه محاسبه شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این مناطق فقط بعضی از شهرهای شمالغرب کشور یعنی تعدادی از شهرهای آذربایجان و کردستان و کرمانشاه را شامل می‌شود، گفت: متقاضیان باید به وزارتخانه و سازمان مربوط مراجعه و پرونده خود را تکمیل و از طریق وزارت یا سازمان به سازمان بسیج مستضعفین ارسال کنند.

کمالی با بیان اینکه این افراد نباید مستقیما به بسیج یا نیروهای مسلح مراجعه کنند، اظهارکرد: این مقررات جدید اجرایی شده و بر اساس آن تمامی تسهیلات و خدماتی که به رزمندگان مناطق عملیاتی داده می شود به این دسته از کارکنان دولت در مناطق امنیتی نیز اعطا خواهد شد به عنوان مثال اگر فردی سی ماه در مناطق امنیتی در دوران جنگ خدمت کرده باشد می تواند معادل ۵۰ درصد این مدت یعنی ۱۵ ماه برای فرزند خود کسر خدمت رزمندگی دریافت کند.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۱۰/۰۵