ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۷ ب.ظ

موانع رسیدگی به مشکلات ایثارگران


فساد در سیستم اداری دولت مانع رسیدگی به مشکلات ایثارگران است


وزرا زورشان به پایین دست هایشان نمی رسد و به صراحت می بینیم که نیروهای تحت امر بعضی از وزرا با رشوه خواری، باند بازی و فساد نمی گذارند که قانون در کشور اجرایی شود تا مردم از آن بهره مند شوند.

 با توجه به وضعیت معیشتی جامعه ایثارگری، ایثارگران برای دارو و درمان خود از جان مایه می گذارند و دولت هم پاسخگو نیست.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عبدالله سامری، نماینده ایثارگر مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی، با انتقاد از نابسامانی های موجود در زمینه دارو و درمان ایثارگران و بی توجهی برخی از مسئولان متذکر شد: مجلس تمام قد از ایتارگران دفاع می کند و اگر چه ما بر روی آن چیزی که تصویب می شود هم نظارت می کنیم، اما متاسفانه فساد اداری مانع یزرگی در اجرای قانون به شمار می رود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت در خیلی از کارها بی خیال است و بسیاری از آنها از دید و نظرش خارج شده است و هیچگونه نظارتی وجود ندارد و دولتمردان بر نیروهای تحت امر خود به هیچ عنوان نظارت نمی کنند.
 وی اضافه کرد: قوانینی که درهیئت دولت در جهت حل مسائل ایثارگران تصویب می شود، اگر چه در چارچوب قوانینی است که مجلس مصوب و تبدیل به آیین نامه و بخشنامه کرده است، اما متاسفانه به این امور هم پایبند نیستند.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ادارات و دستگاه های دولتی تاکید کرد: شما به یکی از مواردی که در رابطه با قانون بازنشستگی که مصوبه مجلس است و خود رییس جمهور هم آن را تایید کرده بود توجه کنید که اگر چه بر سر نیروهای تحت امر خود فریاد هایی کشید ولی می بینیم متاسفانه آنقدر فساد اداری در ادارات و وزارتخانه های دولت اصلاحات زیاد شده است که ما که مجلس هستیم نمی دانیم با آن چکار کنیم.
نماینده دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما تمام این فسادها را به اطلاع دولتمردان می رسانیم ولی گویا متاسفانه افرادی که در وزارتخانه ها به عنوان وزیر مشغول هستند زورشان به پایین دست هایشان  نمی رسد و به صراحت می بینیم که نیروهای تحت امر بعضی از وزرا با رشوه خواری، باند بازی و فساد نمی گذارند که قانون در کشور اجرایی شود تا مردم از آن بهره مند شوند.
وی تاکید کرد: در رابطه با آن مواردی که مربوط به ایثارگران است باید بگویم در شرایط  کنونی موضوع دارو و درمان جانیازان و ایثارگران بسیار نابسامان شده است. من خودم که جانباز هستم مسائل و مشکلاتی که برای این عزیزان وجود دارد را می بینم  و لمس می کنم که چگونه در این برهه از زمان که واقعا وضعیت اقتصادی بحران زده ای است برای دارو و درمان از جان و دل مایه می گذارند و به شدت درگیر مشکلات هستند و دولت هم پاسخگو نیست.
سامری در پاسخ به این سوال که با وجود مشکلات  دارو و درمان و فساد اداری چه باید کرد اظهار داشت: مجلس تمام قد از ایتارگران دفاع می کند و ما چیزی را که تصویب می کنیم بر روی آن هم نظارت می کنیم. اما متاسفانه باز هم می بینیم که در این قضیه فساد اداری دولت به حدی است که هر چقدر هم برخی از نمایندگان(اگر چه برخی همراه دولت هستند) برای اصلاح امور تلاش می کنند اما باز هم بعضی از امور قابل اصلاح نیست.
نماینده ایثارگر مردم خرمشهر تصریح کرد: اگر چه  برخی از نمایندگان به شدت موضوع دارو و درمان ایثارگران را دنبال می کنند و حتی فساد و مشکلات جامعه ایثارگری را  به  دولت، مسئولان و حتی رییس جمهور و معاونان و بعضی از وزرا می رسانند اما متاسفانه اقدامی در این زمیته انجام نمی دهتد.
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در پایان تاکید کرد: ما حتی بعضی از این موارد را به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و حتی به دادگاه ها اطلاع داده ایم اما متاسفانه مشاهده می کنیم که نتیجه ای در این قصه متصور نیست.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۸/۰۵/۰۱