ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

احراز ایثارگری مطابق آئین نامه

احراز ایثارگری مطابق آیین‌نامه انجام می‌شود

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشریح فرایند احراز ایثارگری گفت: احراز ایثارگری بر اساس مواد آیین‌نامه «تعیین و احراز مصادیق عملی شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری» انجام می‌شود و عملاً امکان اعمال سلیقه و احراز خارج از مفاد آیین‌نامه وجود ندارد. خبرگزاری راست قامتان: حجت‌الله فرهادی با بیان اینکه احراز شهادت و جانبازی بر اساس آیین‌نامه مربوطه انجام می‌شود، افزود: آیین‌نامه «تعیین و احراز مصادیق عملی شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری» توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه و تنظیم شده و پس از تصویب توسط دولت ابلاغ شده است و تمام پرونده‌های مربوط به احراز بر اساس این آیین‌نامه بررسی می‌شوند. وی افزود: در ماده ۱۱ آیین نامه وظایف نیروهای مسلح و بنیاد مشخص شده است و در صورت وجود ابهام در مدارک و مستندات اعلامی و ارسالی نیروی مربوطه در تشکیل پرونده، درصورت عدم رفع ابهام این پرونده در کمیسیون مشترکی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیرویی که پرونده فرد به آن تعلق دارد بررسی می‌شود و رأی صادره لازم الاجراست و در صورت عدم اتفاق آرا، پرونده با استدلال بنیاد و نیروی مربوطه به ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع و اعلام نظر ستاد کل به عنوان رأی نهایی فصل الخطاب بوده و برای طرفین لازم الاجرا است. مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: طبق فرایندی که برای احراز ایثارگری وجود دارد عملاً امکان اعمال سلیقه و اقدام خلاف آیین‌نامه وجود ندارد.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۸/۰۸/۰۷