ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

ایثارگران ونک

( بازماندگان کاروان عشق (راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذردو هرکس در هرزمان بدین صلا لبیک گویداز ملازمان کاروان کربلاست

اسلايدر

ساعت فلش مذهبي قرآن آنلاين

تقویم

فالطالع بينيفال روزانه
فالطالع بينيفال روزانه

حديث تصادفي

$
ایثارگران ونک

کربلا از زمان و مکان بیرون است و اگر تو می‌خواهی که به کربلا برسی باید از خود و بستگی‌هایش، از سنگینی‌ها و ماندن‌ها گذر کنی. حب حسبن علیه السلام، در دلی که خودپرست است، بیدار نمی‌شود.
سلام بر آنانی که بر خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛از نفس افتادندتاما از نفس نیفتیم؛ رفتند تا مابمانیم؛ شیرمردان ولایتمداری که ثابت کردند که اهل کوفه نبودندونیستند ونگذاشتند رهبرومقتدایشان در عین تنهائی ؛تنها بماند واکنون باز ماندگان آن قافله سراپا عشق با هزاران زخم گوش بفرمان ولی ومقتدایشان ؛ جان برکف آماده اند تا طومار نامردمان ونااهلان زمان را برهم بپیچند.اللهم عجل لولیک الفرج.
پيوندها

ابزار آپلود

آخرين نظرات
جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ب.ظ

تفاوتهای بین سیاستمداران وسربازان

چه تفاوت عمیقی بین سیاستمداران و سربازان است! هم سیاستمداران و هم سربازان، هر دو در یک سرزمین و برای یک کشور نبرد می کنند، رهبران در میدان سیاست مبارزه می کنند و سربازان در میدان جنگ می جنگند. . *سیاستمداران برای سیاست شان جنگ خلق می کنند، و سربازان برای ختم آن؛ جنگ می کنند. . *سیاستمداران برای منافع شخصی شان جان میگیرند و سربازان برای منافع مردم شان جان می دهند. . *سیاستمداران در میدان های سیاست از فکر خود کار میگیرند و سربازان در میدان های جنگ از فزیک خود کار میگیرند. . *سیاستمداران کارخانه های میسازند و ابزاز های جنگی تولید می کنند و سربازان با آن ابزار های جنگی جنگ می کنند. . *سیاستمداران برای ملت شان دروغ می گویند اما سربازان با آن دروغ، حقیقی می جنگند. سیاستمداران با حیله و نیرنگ کشور را اداره می کنند اما سربازان با صداقت از مرز های شان دفاع می کنند. . *سیاستمداران برای خود شان منابع عایداتی می سازند اما برای سربازان رتبه و لقب های قهرمانی عطا می کنند. . *سیاستمداران نامحدود فکر می کنند اما فکر سربازان را محدود می کنند. . *سیاستمداران برای خود شان کاخ ها و قصر های بزرگ می سازند اما برای سربازان فرقه های کوچک می سازند. . *سیاستمداران در جنگها شرکت نمی کنند بخاطر که نفوذ شان اندک است و عمر های طولانی دارند، اما سربازان تعداد نفوذ شان خیلی زیاد است اما طول عمر های کوتاهی دارند و زندگی غم انگیزی دارند. . همه تاریخ عبارت از جنگ میان دو سربازی است که همدیگر را نمی شناسد ولی می جنگند برای کسانی که یکدیگر را می شناسند و نمی جنگند!

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۰/۱۲/۰۶